Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19889 | orange | 22-6-2004 14:10 | Main Forum | 2018 | 30 |
Topicpost | |
Gepost door: orange | Gepost op: 22-6-2004 14:10 |
ik heb sinds een week mijn brommer te koop staan. nu heb ik een bieder, maar hij komt niet uit nederland. ik zal even beginnen met zijn emailtjes te kopieren. Quote: Quote: Quote: hier heb ik op allemaal gereageerd. wat fotos gestuurd en wat informatie. en 2 keer gevraagd uit welk land ie komt. ook heb ik in het laatste emailtje gezet waarom hij hem hiervandaan wil halen. wat vinden jullie hiervan. zou ik het moeten doen als ie er genoeg voor wil betalen. hij heeft namelijk een bod gedaan van rond de 700 euro.e to send the balance to my shipper in Europe,and for you to have the cheque i will need the following information,your name in full,you contact address,your personal phone number and country, immediately all this is sent i will forwarded them to my business partner and you will recieve the cheque.i will want us to deal in utmost faith.if you have any question please do ask,till i hear from you. thanks. hier heb ik op allemaal gereageerd. wat fotos gestuurd en wat informatie. en 2 keer gevraagd uit welk land ie komt. ook heb ik in het laatste emailtje gezet waarom hij hem hiervandaan wil halen. wat vinden jullie hiervan. zou ik het moeten doen als ie er genoeg voor wil betalen. hij heeft namelijk een bod gedaan van rond de 700 euro. |