Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19881 Da Senda Man 22-6-2004 1:39 Main Forum 2962 71

Topicpost
Gepost door: Da Senda Man Gepost op: 22-6-2004 1:39
Hallo mensen ik ben er weer en ik zal proberen om even normaal Nederlands te typen en geen breezer taal.

Ik heb van de week een heel mooi aanbod gekregen van een dealer hier in de buurt.
Ik kan namelijk een zo goed als nieuwe Rieju rs2 Matrix van hem kopen voor 2200 euro (misschien minder. De brommer heeft minder dan 600km gelopen en er zit gewoon een 1 jaar volledige fabrieksgarantie op. Wat denken jullie van dit aanbod? (voor diegen die het niet weten een Rieju rs2 Matrix kost normaal 2999 euro excl kosten rijklaar maken.).

Ook loop ik al tijden rond om gewoon een goedkoop simpel brommertje te kopen race Puch/Tomos of een Vespa Ciao (deze brommer wil ik flink tunen uiteraard dus niet bedoeld als standaard brommer) vind ik ook wel wat hebben. Kunnen jullie mij tevens over deze brommers wat info geven? Voornamelijk over de Vespa Ciao want daar weet ik amper wat van.

B.V.D. en ja mensen ik ben echt scooter af. Ik heb mijn leven gebeterd maar toch blijven die scooters lonken. Toch wil ik gewoon een (schakel)brommer ook al roept iedereen dat ik weer een scooter moet kopen en deze moet opfokken.

edit: titel

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 22-6-2004 1:59

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved