Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1984 B3AST 26-10-01?22:40 Main Forum 609 12

Topicpost
Gepost door: B3AST Gepost op: 26-10-01?22:40
ik was vandaag bij de brommershop voor wat meuk voor me NSR he...

was er zo;n dude komt daar in zn overal.. en ik was daar met een maat van me die kende die dude, van heeej wat ben je aan het werk? zegt die dude jah beetje aan scooters sleutelen (heel stoer hoor) das zn baantje...
nouhjah whazzup? een vastgelopen malossi cylinder... Haha dacht ik, nouhja ik die cylinder bekijken he... Hmmmm die ziet er lelijk uit van binnen... maargoed... ik kijk zo die zuiger HMMMM das ja een Malossi zuiger die wij ook in honda's hebben! echt precies hetzelfde met twee van die mooie spoelingen erin...

dus:
IK: hey die zuiger hoort niet bij die cylinder...
Dude: jawel hoor...
Ik: nee hoor kijk er zitten spoelingen in, en dat heeft jou cylinder niet nodig want jij hebt geen inlaat op je cylinder alleen maar spoelpoorten...
Dude: nee hoor, die gaten zitten in die zuiger om de zuiger lichter te maken!
Ik: whahahaa je snapt er de ballen dus niet van he... Die gaten zitten er om bij de cylinder waar die zuiger bij hoort de inlaat langer open te laten staan, zodat er meer benzine in het carter kan. Dat heb jij niet nodig want jij hebt je carburateur al op je carter zitten, er zit geen inlaat op je cylinder
Dude: uuuh ja maar kijk (hij wijst op een spoelpoortje waar bij ons de inlaat zit) daarvoor zijn die gaten (daarnet waren ze nog om de zuiger ligter te maken maar OK)
Ik: nou dan sluiten die gaten van jou lekker totaaaal niet aan zeg, en bovendien heeft dat geen nut want dan kan je benzine dus vanuit je carter door het spoelkanaal door je spoelpoort en door je zuiger weer terug naar je carter als je zuiger boven is... nou dat heeft zin joh!
Dude: hey hou je bek, ik werk al 3 jaar met scooters ik weet echt wel hoe het zit, en jij niet!
Ik: nou dan heb je in die 3 jaar dus niet zoveel geleerd want je snapt er kennelijk geen hol van...

vervolgens wou die me bijna gaan beuken want hij werd opeens vet agressief... maar dat had ie niet hoeven proberen anders had ik zn mooie cylindertje us even door zn smoel naar zn anus geduwt...

maar hij liep snel naar de werkplaats...




sjonge sjonge... wat een sukkel...

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved