Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19813 Darkranger 19-6-2004 14:23 Technical Forum 416 10

Topicpost
Gepost door: Darkranger Gepost op: 19-6-2004 14:23
Hallo beste sukkels (of sommige toch),
Wie ik ben doeter niet toe!!
Als je hier een vraag zet zijn er 33 mensen die het denken te weten en miskien maar 1 die het echt weet!
Iedereen post iets om iets te posten,
denken jullie nu echt of dat de andere forumgebruikers om u portemoné geven? ze zeggen doe dit, doe dat, sommige zeggen dat van horen zeggen, enzo...
Het lijkt gemakkelijk maar is het niet, als je dan een vraag steld hoe je een carbu moet afstellen weten ze het allemaal, maar alster problemen zijn dan gaat het boven hun petje, denk je echt dat de dealers al die jaren naar school geweest voor het plezier, zij weten goed wat ze moeten doen bij een situatie, ik vind het heel erg bedroevend dat bepaalde brommerleken zicht laten vangen aan julli forum, ik geef toe ik was erbij, maar het zal niet waar mee zijn!!!!!!!
Hopelijk was dit een raad voor andere brommerleken!!!
Ik wel de mensen die het echt kunnen (maar dan 100% kunnen, en nie denken dat ze het kunnen) nie afbreken, gelukkig zijn die ernog om mensen te helpen, wel spijtig dattet maar miskien 10% is van de forumgebruikers...
In ieder geval ik heb er geod uit geleerd, hopelijk hebben de brommerleken er ook iets aan, ik hoop het,...

En maak nu niet van die kalf-opmerkingen maar tis gewoon zo, gemoet en da doen, jaja is wel leuk zeggen als je het zelf nie moet betalen!!

DUS LEKEN LAAT U NIET VANGEN AAN HUN ZEVER, DE HELF ZEVERT IETS OM GEWOON AANDACHT TE KRIJGEN, ZE VOELEN ZICHT DAN GELUKKIG DAT ZE IETS DENKEN TE KUNNEN!!!!!zeggen als je het zelf nie moet betalen!!

DUS LEKEN LAAT U NIET VANGEN AAN HUN ZEVER, DE HELF ZEVERT IETS OM GEWOON AANDACHT TE KRIJGEN, ZE VOELEN ZICHT DAN GELUKKIG DAT ZE IETS DENKEN TE KUNNEN!!!!!

Dit bericht is ge-edit door Darkranger op 19-6-2004 14:26

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved