Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19809 Marjolein Rieju RS2 19-6-2004 11:59 Main Forum 4721 23

Topicpost
Gepost door: Marjolein Rieju RS2 Gepost op: 19-6-2004 11:59
Een goede vriend van mij heeft laatst een ongeluk gehad. Het was zijn schuld, hij is op een auto geknald. Vervolgens over de auto heen gevlogen en de brommer kwam vrvolgens op zijn arm. De politie heeft zijn brommer in beslag genomen enz.

Hij was een paar keer weg gereden voor de politie ( ik weet het, het is niet zo slim) net voor het ongeluk ook.

Hij moet dus nu heel veel geld gaan betalen omdat zijn brommer veelste hard liep en veelste veel geluid maakte enz. Maar nu kreeg hij laatst van de politie een bericht. Hij moet 500 tot 1000 euro betalen aan de politie om zijn derbi senda te laten vernietigen. Als hij dat niet doet riskeerd die een gevangenis straf. Hij woont wel in Nederland. Ik vraag me af of je altijd zo veel geld moet betalen om je brommer te laten vernietigen?

p.s ik heb niks aan reacties zoals dat had die maar niet weg moeten rijden, en hij heeft het risico genomen dus moet die het ook betalen ik vraag alleen of het normaal is om zoveel geld te betalen om je brommer te laten vernietigen. iig bedankt zo veel geld moet betalen om je brommer te laten vernietigen?

p.s ik heb niks aan reacties zoals dat had die maar niet weg moeten rijden, en hij heeft het risico genomen dus moet die het ook betalen ik vraag alleen of het normaal is om zoveel geld te betalen om je brommer te laten vernietigen. iig bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved