Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19775 Apriliars105 17-6-2004 18:45 Main Forum 2208 22

Topicpost
Gepost door: Apriliars105 Gepost op: 17-6-2004 18:45
Ik ben van plan misschien een brommer te kopen die in Belgiƫ staat, maar ik weet niet precies of dit helemaal legaal is...

Ik ben naar het politiebureau geweest, en die zeggen dat het geen punt is ivm boetes enzo. Geen boete dus, das fijn.

Maar ik heb daarna even mijn verzekering (orion direct) gebeld, en die deden vrij vaag. Eerst zei dat licht van een telefoniste dat het gewoon mocht. Toen begon ze ineens over het RDW, dat hij eerst een goedkeuring moest hebben etc...

Ik dus het RDW gebeld, ikom ik in het hoofdmenu, ik kies dus voor overige vragen. Na een minuut of 5 (tegen een tarief van €0,10)Ik stel mijn vraag aan dat vrouwtje, en ze vraagt of hij e-keur heeft (heeft hij dus dat zit goed) en een typegoedkeuring (dat heeft hij ook, dus is ook okee) Maar ik moest even doorverbonden worden om te kijken of hij wel of niet gekeurd hoefde te worden.

Na weer 5 minuten gewacht te hebben, krijg ik een telefoniste aan de lijn die me verteld dat ik niet bij haar moet zijn want zij gaat over motoren. Ze verbind me door...

Na nog es een paar minuten gewacht te hebben krijg ik weer zo'n licht aan de telefoon die bij het horen van mijn vraag me ineens weer doorverbind naar het hoofdmenu. (stomme trut)

Ik ben dus nog niks wijzer, weet iemand hier of een derbi senda uit 1997 met E1-keur gekeurd hoeft te worden? senda uit 1997 met E1-keur gekeurd hoeft te worden?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved