Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19708 xr600r 15-6-2004 14:41 Technical Forum 2032 35

Topicpost
Gepost door: xr600r Gepost op: 15-6-2004 14:41
Hoi, ik heb sinds kort een honda xr600r om mee op de crossbaan te rijden totdat ik m'n rijbewijs heb en nu vind ik dat wel leuk enzo maarja buiten de baan mag ik d'r niet mee rijden. Nu heb ik een Zündapp die ik ga verkopen en nu wil ik in plaats van die zundapp een crossbrommer kopen. De bedoeling is dan dat die brommer echt ver opgevoerd word (zo veel mogelijk cc) zodat hij zo hard mogelijk trekt, hard rijden hoeft dan weer niet. Maar nu vraag ik me af welke brommer ik dan het beste kan kopen, wat zijn de plus en min punten van de verschillende crossbrommertjes? Hij moet voor mij dus in ieder geval wat stevig zijn want ik wil d'r mee gaan crossen in het bos enzo, je moet er flink wat cc op kunnen zetten (op een mt-5 kon toch 125 cc met een 80cc blok ?) en het moet ook een iets ouder ding zijn, dus geen rieju ding ofzo das me te duur.

mzzl,

Dennis

P.S. laat dat gezeur van opvoeren is gevaarlijk, je hebt geen ervaring maar achterwege want ik rijd al 2 jaar op een zundapp die eerst netjes 45 ging, toen 70, toen 80 en toen ff 100 en nu op een 600cc motor dus zeur niet dat ik niet kan rijden want dat kan ik wel en dat ik niet verzekerd ben als ik een ongeluk maak weet ik ook wel maar das beter als op een crosser rijden zonder rijbewijs omdat je dan toch nét wat meer zeik hebt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved