Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19663 Da Senda Man 14-6-2004 1:02 Main Forum 4148 51

Topicpost
Gepost door: Da Senda Man Gepost op: 14-6-2004 1:02
Hallo mensen ik had een vraagje.
Ik heb mijn scooter (een italjet dragster) net moeten verkopen van mijn ouders (we hadden er vaak ruzie over).

Nou ben ik uiteraard weer op zoek naar een nieuwe brommer. Ik heb mij voorgenomen om eerst ff mijn schooljaar af te maken maar ok. Ik wordt over een tijdje 16 en ik wil dan toch wel weer een nieuwe brommer hebben.
Nou viel mijn oog eerst op senda's, rs 50's en motorhispania's.
Sinds kort zit ik na te denken over een wat oudere brommer (wel perse een schakel). Ik kwam opeens terecht bij een aprilia ar50.
Kan iemand mij hier advies over geven?
De advertentie staat hier: http://www.josdijkma...anbod_gebruikt1.html
Kunnen jullie mij jullie mening over deze brommer geven?
Deze brommer is door inruil verkregen en rijdt goed alleen is hij niet nagekeken en wordt dat ook niet gedaan omdat Dijkman zich liever met die K*T scooters bezighoud.
Zouden jullie ook jullie eigen ervaringen en informatie over de ar50 in zijn algemeenheid willen geven?

(Honda mb's vind ik ook wreed maar op de een of andere manier spreekt zo'n ar50 mij meer aan.)

Ik weet heel veel van scooters af en iedereen vind dat ik ook weer een scooter moet nemen maar op de een of andere manier vind ik schakels veel mooier. Ik ben ook echt nog een leek op gebied van schakels. Het is zelfs zo erg dat ik nog niet eens geschakeld heb (de theorie ken ik wel maar nog nooit gedaan). Zouden jullie mij ook wat algemene tips&lessen willen geven op het gebied van schakels.

Ik wil jullie bij voorbaat bedanken voor jullie reacties

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:02 ed van schakels.

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:02

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:14 theorie ken ik wel maar nog nooit gedaan). Zouden jullie mij ook wat algemene tips&lessen willen geven op het gebied van schakels.

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:02 ed van schakels.

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:14

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 2:06 g niet eens geschakeld heb (de theorie ken ik wel maar nog nooit gedaan). Zouden jullie mij ook wat algemene tips&lessen willen geven op het gebied van schakels.

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:14 theorie ken ik wel maar nog nooit gedaan). Zouden jullie mij ook wat algemene tips&lessen willen geven op het gebied van schakels.

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 1:14

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 2:06

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 14-6-2004 15:48

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved