M'n vriendinnetje rijdt dus op een puchie zo af en toe, en dat ding rijdt een kilometertje of 50-55 per uur. Maar ze wil wat harder. D'r zit grotendeels standaard shit op, maar ik weet niet wat ik er nou aan kan doen? Wil het liefste geen andere uitlaat of cilinder kopen. Eigenlijk helemaal niet dus zegmaar . Maar zou het zin hebben als ik de carb wat uitveil, de kop wat afvlak, en misschien de uitlaat hier en daar stukje uitveil, en zwaardere TWV? Of heeft dat helemaal geen invloed op een Puch?
Voor de rest kots ik nu echt op m'n MTX, ree eerst met 14:45 TWV, toen 12:45. Maar dan maakt ie een beetje overtoeren. Heb er nu weer 14:45 onder liggen. Ook in verband met de apeldoorn meeting van soon. Maar goed. Met 14:45 trekt ie zo verrot met m'n 5 bakkie. In z'n 4 gaat nog wel, maar hij trekt z'n 5 alleen met wind mee of als ik ga liggen. Ik heb er een euro'tje onderliggen met een 20 mikuni, maar die standaard euro(cilindro)'tjes zijn toch niet zo top? Rens had het er geloof ik toch ooit over dat je er het een en ander aan moet klooien voordat dat echt snel is. Ik wil echt ff wat meer power onder me kont, want met 12:45 rijdt dat wel leuk, maar da's natuurlijk geen TWV voor een 70.
|