Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19339 | Abarth-500 | 3-6-2004 10:51 | Main Forum | 698 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: Abarth-500 | Gepost op: 3-6-2004 10:51 |
Omdat er toch om de tijd topics langskomen over een brommer die gestolen is, of een helm die gestolen is, leek het mij een goed idee om er een centraal topic van te maken. met toestemming.. Ik zal bij deze de spits afbijten. Dit gaat niet over mijzelf, ik heb dus geen verdere informatie. Het gaat om iemand van 50 cc, z'n e-mail adres staat eronder dus als je iets weet, of denkt te weten mail hem dan. Hier is z'n orginele post van 50cc: in de nacht van woensdag op donderdag is in ruischerbrug mijn vriendin haar honda ss540z uit 1973 gestolen uit de schuur en evanals de honda mt5 van mij , mijn s50 z hebben ze laten staan dus ik ga er vanuit dat ze met 2 mensen waren, de honda ss50 is een 4 takt brommer en deze was net een week verzekerd het frame nummer is ss50z 216626 en het blok nummer is 103474 deze is helemaal zwart met gele tankstickers, en veel chroom zoals de hoge utilaat en spatborden de mt was parelmoer wit met nsr velgen lange zijkappen en niet verzekerd stond voor reparatie het zijn twee zeer apparte brommers frame nummer mt is 5209910 evenals het bloknummer..dus het blok hoort bij de brommer waar de mt is is de ss ook, de ssen namelijk een 4 takt daar rijden niet veel van in groningen rond, mochten jullie wat weten mail me ff mvg rico avus_duf@hotmail.com |