Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1929 | Freddy-fish | 26-8-2010 21:32 | Project Topic | 5220 | 68 |
Topicpost | |
Gepost door: Freddy-fish | Gepost op: 26-8-2010 21:32 |
foto's komen nog, moet ze nog uploaden er moet natuurlijk een goed geluid in de pajero komen en mijn oog viel gelijk op een subwoofer die niet misston in deze wagen. Dus 's avonds is gaan tekenen hoe ik het allemaal in de jeep kon bouwen op een nette maar vette manier. er ligt een gastank in de jeep dus daar moest ik aller eerst al rekening mee houden. de subwoofer waar mijn oog op viel is d'n deze: Jbl gt5-2402BR specs: 550w rms, 1600 w piek @ 2 ohm 2x 30 cm (12" dubbel spoels subwoofers in een gepoorte kist daar moest ik natuurlijk ook een versterktje voor vinden hé! Jbl gt5-7001 700w @ 2 ohm mono versterker remote control ready maarja bij een flinke bass moeten natuurlijk ook hoge en midde tonen dus toen ik bij een collega wat aan het verhuizen en verbouwen was, kwam hij met een oude hoedeplank aanzetten die in z'n vorige twingo had gezeten. Met wat denkje? 2x 6 bij 9" 2-weg kenwood speakertjes van 140 watt rms @ 4 ohms foto daar moest óók weer een versterker achter en een andere maat had net al z'n audio spul uit z'n auto gehaald, en ja hoor een kenwood KAC-6203, precies de versterker die ik zocht! naja ik had de maten en de main-stuff dus ik kon verder aan m'n tekening, na wat passen en meten werd dit hem: toen nog even sparen, wat berekeningetjes doen en toen ging ik weer is langs de autoshop en kwam met dit thuis lijstje: accu klem (later bleek dat deze niet bruikbaar was ) zekering houdertje+ zekering van 80 ampere 6 meter kabel á 10Qmm 2 verdelers voor voeding 2x signaal incl remotedraadje en wat terminals Het inbouwen ff een dagje kabels trekken en voilá, er was denk ik al is iemand eerder bezig geweest tyfus zooi!! foto toen is een frame gaan lassen want de sub was zwaarder als verwacht, en kon niet op alleen hout gezet worden, zo gezegt zo gedaan right ? toen ff rustig aan gedaan om te sparen en wat mdf gaan halen en laten zagen, toen waren het uren van tekenen, passen, meten, nog een keer tekenen en nog een keer zagen en passen plank 1: naja dit heeft voorderest geen uitleg nodig he: en zo stond alles in mekaar toen wat gaatjes boren kabels aansluiten en tadaaaaa toen ginge we testen en afstellen, helaas geen filmpje beschikbaar omdat het laat in de avond was. ***update*** vdaag lekker aan het bekleden geweest, het sommige stukjes waren ff wat proberen met hoeken en ronde vormen maar omdat ik meerendeel gefreest had ging het allemaal lekker en ik redde het maar nét met 2 rollen van 100x200, door een kleine blunder ook wel. ik zal wat foto's maken als ik weer in ga bouwen, pff je blijft op en neer lopen met die zooi xD ***update*** jeuj het werkt, en alles zit mooi in elkaar!!! het is allemaal superstrak geworden en hier volgen natuurlijk de foto's en voor de liefhebbers nog een filmpje kistjes voor de speakers wederom eeen tyfus zootje stoelkant van het timmerwerk strakke plassert Totaal plaatje speakuhs jonge! en dan.... het filmpje, mijn camera was niet egt bass proof zoals velen, dusja helaas, je merkt het wel xD http://i752.photobuc...o%20ICE/P1000828.jpg Dit bericht is gewijzigd door Freddy-fish op 29-8-2010 om 22:12 uur. |