Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19273 | robert3 | 1-6-2004 13:18 | Technical Forum | 1466 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: robert3 | Gepost op: 1-6-2004 13:18 |
ey, ik rij al hele tijd zonder grote problemen met me mb.....maar een week geleden kwam er ineens heel ff raar geluid uit blok: ik remde af voor stoplicht...ik drukte me koppelingshendel in..en toen hoorde ik vet veel geratel uit me blok. Nou, dit was na 10 seconden weer over..dus ik dacht niks aan de hand. Dit gebeurde zo nog een paar keer... Maar vandaag reed ik uit school, reed perfect, en ineens toen ik weer afremde voor stoplicht en me koppelingshendel inkneep bleef er geratel uit me blok komen.... je voelde ook de hele brommer hard schokken. Ik dacht net dat het wel iets met me cilinder zou zijn, ik heb dus me cilinder eraf gehaald, maar ik zag er niks aan, dus toen heb ik ook zuiger eraf gehaald, en ben toen in ze versnelling weze lopen, en je blijft raar geratel uit het blok horen. Soms gaat het aanlopen ineens heel stuk zwaarder. Als ik de brom in ze'n vrij zet, en ik ga dan kickstarten, dan hoor je geen rare geluiden, maar als je hem in ze versnelling aanloopt hoor je geratel uit het blok. wat ken dit zijn? |