Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1926 | Tomez | 24-8-2010 11:50 | Project Topic | 1140 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: Tomez | Gepost op: 24-8-2010 11:50 |
De Di Blasi is nu helemaal klaar, maar ik wil toch nog even naar de afstelling kijken. Hij rijd momenteel ongeveer 25 per uur, terwijl 35 km/u moet kunnen. Hier wat dingen die ie vertoond: - Op z'n top stotterd ie behoorlijk, maar trekt wel goed op. - Verder doet de stationairschroef niks, hoever je m ook verdraait (blijf ik vreemd vinden). - Starten moet met shoke als ie koud is. - Blok wordt naar mn gevoel enorm heet (kan ook komen omdat het koeloppervlak zo klein is en je nou niet echt een goeie wind met die lage snelheid langs je cilinder krijgt). - Blijft niet altijd lopen totdat ie behoorlijk warm is. Dit is allemaal een beetje tegenstrijdig met elkaar, door de hitte zou je denken dat er een te kleine sproeier in zit, terwijl het stotteren juist het tegenovergestelde doet vermoeden. Ontstekingstijdstip (grondplaat) staat ongeveer in het midden, kan dit ook nog van invloed zijn op de snelheid? Iemand suggesties? Ik heb op het moment geen dell'orto sproeiers liggen om wat te kunnen proberen. (of passen Mikuni sproeier er ook in?) Dit bericht is gewijzigd door Tomez op 24-8-2010 om 11:51 uur. |