Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19157 denollie(the real on... 28-5-2004 22:25 Technical Forum 624 6

Topicpost
Gepost door: denollie(the real on... Gepost op: 28-5-2004 22:25
kben stom geweest echt stom. een week geleden haalde ik men brommer uiteen voor een andere oliefitting(bourage) in een van men vorken te steken .ik had oo tegelijk mijn bougie , carburator , en carrosserie gekuist. als eerste haalde ik mijn bougie uit men brommer , toen ik hem gekuist had draaide ik hem er maar 1-2 toeren er terug in en zette men bougiekop der half op (tegen vuil in de cilinder) dit doe ik normaal nooit maarja ik dacht voor de veiligheid. ik ging verder toen ik comleet gedaan had (gisteren omdat ik de bourage nog moest bestellen etc) starte ik hem en ging rijden , maar wat ik vergeten was , was de bougie en de bougie kop er terug tegoei opzetten, (verdomme wat ben ik toch en kloot) even later viel ie stil ik dacht aan de bougie en zei godverdomme .Ik tevoet terug naar huis de bougie er helemaal tegoei indraaien maar tevergeeft , ik dacht die is eraan , dus gign ik vandaag een andere halen ik stak em erin en hij gaf niets , ikke terug naar de fietsenwinkel een bougie kop halen , ik zette hem erop ik startte hem en ja ( ik dacht oef ) maar nee , meneer viel direct terug stil , na een paar keer proberen hoorde ik een plof uit de uitlaat, ik denk dat is al het teken dat men onsteking te laat staat of is dit niet zo , wat is er nog meer aan want ik weet het niet meer .

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved