Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19156 | Killed-1 | 28-5-2004 21:58 | Main Forum | 3913 | 54 |
Topicpost | |
Gepost door: Killed-1 | Gepost op: 28-5-2004 21:58 |
Ja hoor, dat heb ik weer, ben ik net met een vriend van mij naar de brommerboer geweest om ff een nieuwe voetpakking te gaan halen voor me brommer, komen we onderweg naar huis een motorwout tegen. Vraagt ie zo of ik me certificaat enzo wil laten zien, is best zeg ik. geef ik mijn certi, stopt ie hem in zijn tasje, zegt ie zo van, volg mij maar. KUT dacht ik toen. jahoor rollerbank controle bij de scheg in deventer. stonden me daar net zoveel mensen, en iederen maar toekijken. officier van justitie stond erbij en de burgemeester ook. gaat die gek op mijn brommer zitten. zet hem op d erollerbank, jahoor, daar gaat ie... 0,5 ; 1 ; 1,5 ; 1,8 kw........... en hij maakt een beetje veel herrei dus nemen we hem mee naar bureau. GODVER!!! maar hij deed vanalles fout volges mij, want hij zat niet op mijn brommer, maar ging gewopon staan, de voorvelg zat niet in die bankschroef (klemdinges) en de koeler stond niet op mijn radiateur gericht. Kan het helpen als ik een bezwaarschrift in dien ofzo dat ie dat fout deed, of is dat de moeite niet?? De boete die ik tot zover heb is 125 euro voor teveel vermogen, en hij staat nu dus op bureau (tijdens vervoer dus zwaar mishandelt waarschijnlijk, kan ik daarvoor ook nog schadevergoeding vragen??) |