Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
191 | Spitfire | 4-5-01?14:35 | Sales Forum | 1071 | 2 |
Topicpost | |
Gepost door: Spitfire | Gepost op: 4-5-01?14:35 |
Beste mensen, Ivm het feit dat het 1 mei is geweest en ik druk bezig ben met autorijden wil ik mijn brommer graag verkopen, hij zal zo'n 1700 gulden gaan kosten. Uiterlijk: Frame: Geel Kappen: Zwart Wielen: MBX velgen Zadel: Net nieuw carbon look dekje Motorisch: 2 blokken 1) een honda MBX blok (LC) met pas nieuwe (ask symen) 110cc eurocilindro -Mikuni 20mm carb -Polini 4 kleps carbon membraam -Proma 80cc uitlaat -standaart luchtfilter 2) Standaart honda LC blok Mankementen (we moeten toch eerlijk zijn: -Ontsteking doet een beetje raar (af en toe een knal, is nog niet zo lang misschien kan ik het verhelpen) -achterrem doet het niet zo goed, zitten wel nieuwe blokjes in maar de veren moeten gesmeert worden -benzinekraantje lekt een beetje in z'n vrij -tellers doen het niet (kabeltjes kapot) Het is natuurlijk altijd mogenlijk, geheel vrijblijvend een keer langs te komen als je dichtbij woont. Bel: 06-13151656 mail: pameijer@wanadoo.nl schrijf: Kees Pameijer 2566 RA Den Haag Ik hoor het wel |