Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
19052 | Apriliars105 | 25-5-2004 20:10 | Main Forum | 4537 | 64 |
Topicpost | |
Gepost door: Apriliars105 | Gepost op: 25-5-2004 20:10 |
Sinds een tijdje is er een jongen in de buurt waar mijn beste vriend woont die het nodig vind mij homo te noemen. Opzich boeit mij dat niet zo, zegt meer iets over hem als over mij. Maargoed: Ik rijdt gisteravond naar die vriend toe (Dave) en ik kom langs die loser, hij kijkt mij vuil aan. Ik toeter even (is leuk, dan wordt ie helemaal opgenaaid) Maar gisteravond stond mijn brommer dus voor de deur bij die vriend, en we waren een nieuw matras+bodem in een bed aan het leggen... Toen ik naar huis ging zag ik nog niks raars aan mijn brommer. Maar toen ik thuis was zag ik ineens dat er uit het achterspatbord (die 1 cm boven het achterwiel zit) een dikke hap was. Ik dacht: Zal ikw el over een steentje hebben gereden oid. Maar; ik was gister weer bij Dave, en ik vond daar voor de deur een paar stukjes plastic die duidelijk bij die kap horen. Ik heb een sterk vermoeden dat die jongen dat gedaan heeft, maar bewijzen kan ik het niet.(ik hoopte nog dat hije r vandaag of morgen iets over zegt, dan weet ik het zeker en dan laat ik hem betalen...) Maar heeft het nut om aangifte te doen (ik kan dus niks bewijzen)? En wie van jullie heeft weleens last gehad van vandalisme? Ik zoek dus ook een nieuw achterspatbordje voo rop mijn RS, moet zwart zijn... (valt nl nimet te lijmen en ik mis een stukje) |