Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
19027 Pol de MT5 Crosser 24-5-2004 22:37 Main Forum 3237 69

Topicpost
Gepost door: Pol de MT5 Crosser Gepost op: 24-5-2004 22:37
Godver de godver kwor net gebeld door een goeie maat van mij. Zegt ie hee sander raad is waar ik nu ben. Dus ik zo ja weet ik veel hoeretent?

Nee ik lig in het ziekenhuis. Dus ik vraag zo ja hoezo alweer?! (hij was net maand geleden geopereerd aan zijn darmen)

Hij zo ja ik ben net aangereden.

Nou hij zijn verhaal doen hij was op een onoverzichtelijk kruispunt en hij reed en opeens zag ie een marrokaan op opgevoerde scooter en het volgende wat hij wist was dat hij wakker werd toen ze hem op brancard legde met zon nek ding om.

Dus hij vragen wat er gaande was en de wouten vertelde dat ie dus via zijkant geraakt was. Die marrokaan had zijn enkel gebroken hij heeft zijn knieschijf gescheurd en nog wat dingen gekneus of zo kweet allemaal precies niet meer wat maar hij was een stuk ernstiger aan toe als die marrokaan.

Maar nu dus weer hetgeen waarom ik zo pissed ben. Die marrokaan was niet verzekerd. En zijn vrienden waren al weer snel terplekke en wouden gauw die scooter meenemen. Toevallig zagen die wouten dat en namen die scooter mee net als de brommer van mijn maat.

Maarja nu is het maar weer de vraag of hij schade vergoed krijgt. Hij had net de nieuwste Motohispania supermotard model en waarschijnlijk heel het frame kapot.

Ik vin echt dat ze zulke tyvus gaste gewoon gelijk op moete sluiten of het land uit schoppen want ze doen toch niks boeinds hier. godver hier wor ik dus kwaad om.

Let maar op komt ie er straks weer zo vanaf met een boete of zo maar verders niks he en die maat van mij krijgt dan weer geen cent natuurlijk.... nouja ik laat nog wel weten hoe het verder gaat. Die scooter zal dan ook wel gejat zijn of zo.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved