Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
18905 | mBeter | 20-5-2004 21:20 | Technical Forum | 1194 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: mBeter | Gepost op: 20-5-2004 21:20 |
ik heb vandaag tourritje gehad maar nu werd het geratel uit mijn blok steeds erger.. heb net met cil eraf gehaald en zuiger cilinder enzo zien er nog netjes uit. we dachten dat ie speling had op de bigend en small end maar dat valt nog wel mee. het is zon geluid als je in 6k komt dan kan je niemand meer verstaan zon geratel; zeg maar dat de big end telkens de tik geeft die uit de speling komten dan heel snel achter elkaar. hij heeft horizontaal die koperen of messing bussen wel veel speling, wel 1mm en ik zag dit: op de small end, das niet zo leuk gezicht, zal ie genoeg speling hebben om dat te veroorzaken? wat raden jullie aan, nieuwe bigend lagers erin laten zetten en drijfstang? wel een werkje.. bvd jos edit: soms als ik hoog in toeren zit en gas terugneem dan gaat ie detoneren kan het door een te rijk mengsel komen? dat de achtergebleven olie dan word verbrand, hij blijft dan in toeren hangen en je moet em in de versnelling uit laten rollen om weer terug te laten vallen. dit is alleen als ik een lange tijd met hoge toeren rijdt maar wel een teringhard geratel Dit bericht is ge-edit door mBeter op 20-5-2004 21:25 |