Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
18671 | -jaZper- | 13-5-2004 0:05 | Main Forum | 1555 | 27 |
Topicpost | |
Gepost door: -jaZper- | Gepost op: 13-5-2004 0:05 |
ik heb sinds vandaag mijn org cilinder er maar eens op gegooit. heb er vanmiddag eem boostpoortje in gemaakt, vrij klein en de spoelers iets vergroot, de uitlaatpoort is van 12 mm naar 26 mm gegaan, en inlaat kanalen zijn 50% groter gemaakt, de timing is nog org gelaten , dus blowdown van ong 20 alles leuk en aardig maar toen ik dus de cil gemonteerd had en ik wou gaan aanlopen deed hij vrij weinig, aleen beetje pruttelen en liep nieteens stationair, zat nog sproeier 180 in van de vorige cil, dus ik sproeier 110 erin gedaan, maar de brommer deed nog steeds het zelfde, toen 80 en als laatste sproeier 63 en daarmee doet hij ook precies hetzelfde, choke uit dan sloeg hij af bij alle sproeiers. nou ben ik dus geen persoon die snel raad vraagt maar hier loop ik toch echt op een dood spoor?? na lang lopen en hard rennen rijd hij bij 8000 toeren en heel klein beetje gas geven, maar als ik meer gas geef slaat hij gelijk af enkele gegevens: -zeer hoge compresse (aleen aanlopen in de 3 -heb er beetje olie in gedaan en kwam erachter dat er nog maar een paar lieter benzine in de tank zat, misschien te rijk gesmeerd? -ontsteking is goed, hij liep vanmorgen nog prima -zit 20mm carburateur achter( misschien te groot voor org cilinder? -org uitlaat vind het behoorlijk kut misschien dat door het tunen de cilinder verkloot is maar dat lijkt me erg overdreven aangezien ik 50 imi's over de 100 krijg en ik heb me echt ingehouden met deze org cilinder. raad pleace ik ben zoon beetje radeloos edit: membraam is goed jah |