Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1856 Spaniard 16-4-2010 14:55 Project Topic 3674 62

Topicpost
Gepost door: Spaniard Gepost op: 16-4-2010 14:55
Goedendag aller tuners van BF.

Ik wil op latere duur een volledige zieke 80cc setup maken.
Maar voordat ik dat doe wil ik een tussenstap proberen.

Ten eerste wil ik dat omdat ik dan een beter beeld heb van wat ik zou moeten verwachten van een 80 setup.
Als ik van een standaard 50 naar een 80 ga dan lijkt t zowiezo al een hele vermogenswinst.
(ook al kan het bijvoorbeeld erg tegenvallen, dat bijvoorbeeld een gemiddelde 70 setup nog harder gaat.)
als ik eerst de tussenstap heb geprobeerd heb, dan heb ik dat beter door en ga ik geen domme uitspraken doen als, zo ik ga hard man!!! en dat je dan door een puchie met 70 eruit word gereden (niet zeuren is gewoon een voorbeeld, voordat er weer wijsneuzen komen zeiken)

Daarnaast vind ik het ook leuk om eerst iets niet al te zieks te proberen en een beetje te spelen met een 70 setup.
Ik heb zelf al wel wat lopen speuren maar toch zou ik het graag eens van mijn mede BFers horen.
wat zouden jullie voor deze RS aanraden als een leuke 70 setup.
Het hoeft niet tot het naadje te gaan, maar ook zeker niet te weinig

Ik heb zelf het ideen om een stage 6 70cc voor AM6 te monteren met 24/25 mm carb ..... alleen de juiste uitlaat, daar kom ik nog niet echt uit.

Zowiezo kom er eerst een Doppler 18.000 rpm Endurance in, dus krukas staat vast, die staat al op de planning.

Als je een idee hebt net als bijvoorbeeld de krukas die dan verhuist zou kunnen worden naar de 80 setup is dit niet erg.

Ik ben benieuwd wat jullie voor setups gaan verzinnen

Dus brand maar los!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved