Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
18459 | superior mt7 | 6-5-2004 2:09 | Main Forum | 2949 | 46 |
Topicpost | |
Gepost door: superior mt7 | Gepost op: 6-5-2004 2:09 |
nou...ik was gister dus bij een maat van me en zag daar tegen over een mtx sh te koop staan. Ik denk cool want die zie je hier nooit, wij ff voor de nieuwsgierigheid langs want ik wilde eigenlijk niet nog een brommer aangezien ik al een mooie heb en de poen in de auto gaat. Bleek dat ding maar 75 euro te kosten!!!!!! En dat kon ik echt niet laten staan. Het is een compleet orginele mtx sh met echt alles orgineel. dus ook motorisch. Heeft minieme krukaslager speling wat je echt al goed je best moet doen om het te voelen. ding loopt echt als een zonnetje, heeft geen wiel/balhoofd/vering speling en rijd echt perfect recht door met losse handen..is volgens mij nog nooit aan gesleuteld. Het enigste wat er mis mee was is dat op de secundaire as de nokjes in het midden bij het tandwiel van ketting helemaal waren afgesleten, dus dat het tandwiel doorslipte... Dit heb ik inmiddels al gemaakt door het tandiel vast te klemmen op de overige nokjes die er nog waren ( te lang verhaal om het uit te leggen).Iig kan je er weer perfect mee rond rijden. Hier een paar pics Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 6-5-2004 2:11 Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 6-5-2004 2:32 |