Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
18450 | Pol de MT5 Crosser | 5-5-2004 20:56 | Elektronica Forum | 2251 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Pol de MT5 Crosser | Gepost op: 5-5-2004 20:56 |
Hallo na mijn nieuwe carb hebben gemonteerd blijkt me cdi unit kapot. Nou heel boeind maar nu iets vreemds de defecte CDI is waarschijnlijk (!) een snelle cdi weet ik alleen niet zeker. De brommer rijd met deze cdi echt sputterend enzo maar af en toe heel even een boost dan doet hij het nog ff. nu hak ff een originele cdi gepakt nou daar rijd hij goed mee alleen de carb is ook nog niet optimaal afgesteld enzo en daar verzuipt hij mee in hoge toeren. Maar nu snap ik dus niet met de originele cdi rijd hij dus gewoon goed alleen afstelling moet ff veranderd worden maar met die snelle cdi niks aan de afstelling af en toe knalt hij echt ff keihard zoals hij altijd deed maar ja hij rijd natuurlijk constant stotterend enzo. Hij trekt met de snelle kapotte cdi ook een stuk sneller als met die originele nou ja mijn vraag is kan dat alles nou het enige verschil zijn tussen snelle cdi en gewone cdi en moet je dan ook echt je afstelling er op aan passen want met de snelle cdi lijkt de afstelling al perfect. |