Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
18336 Prodigital 1-5-2004 22:16 Uiterlijk Forum 2992 30

Topicpost
Gepost door: Prodigital Gepost op: 1-5-2004 22:16
Eerst en vooral, hallo iedereen, ben nieuw hier. M'n MB rijdt nu dus al een weekje ofzo, maar ik wou wat dingen weten.
-Als ik die achter vering ophoog (een 335 van 50cc wss) wat doe ik dan met die ketting die tegen het frame sleept? Heb al verschrikkelijke dingen gezien die ik NIET wil tegenkomen.
-Verf is nog origineel en is op veel plaatsen versleten, kga hem niet helemaal opnieuw doen, dus hoe kan ik dat verfnummer te weten komen ?
-Heb hier ook een motorspoiler liggen, kan er iemand is me duidelijk maken hoe je die het best vastmaakt?
-Dees is niet uiterlijk, maar ik vraag het hier maar; bij een hoog(er) toerental sputtert hij terwijl ik gas aan het geven ben. Loslaten en weer geven verhelpt het effe, maar enkel als ik schakel stopt het tot het toerental weer gestegen is. Moet ik hier iets aan doen (gaat best nu, maar het hoort niet echt...)

nog een fotootje:


Als jullie nog ideeen hebben, zeg maar, want er moet nog veel aan gebeuren (heb wel beperkt budget hoor). Ik zou ook liever er een mooi kuipje op zetten, weet er iemand ergens waar ik die kan bestellen ?
groetz
Laurens

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved