Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
18335 Joscross 1-5-2004 22:03 Technical Forum 2748 44

Topicpost
Gepost door: Joscross Gepost op: 1-5-2004 22:03
Laatst een 6 bak gekocht van mtzoeperman
Zit ondertussen in me blok, met die exploded views erbij dacht ik wel dat het moest lukken

Niet dus.., blok zit nu onder me brommer en alles is aangesloten. Opschakelen gaat prima, maar als ik terug wil schakelen moet ik op het pokie trappen, als ik dat niet doe blijft ie óf in de vorige versnelling staan, of hij komt spontaan in een vrij te staan

Nou had ik zo iets van, naja, gewoon goed door trappen en dan zit het wel goed, maar ik reed daarnet terug naar huis, kreeg ik em NIET lager als ze 5, stond echt op het pokie te rammen

Nou is dit bestwel frustrerend, aangezien me blok weer uit elkaar moet. Maar het probleem is, er zit dus iets niet goed, maar ik heb geen idee wat

Naja ik heb ff logisch nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat het aan 2 dingkies kan leggen

- Aan het einde van de schakelwals zit een koperen ringetje voor je neutraal lampje.
Dat kopere ringetje heb ik er niet tussen zitten.

- je heb 3 vorken, 2 bijna identieke die geloof ik allebij in de uitgaande as gaan, en eentje die in de ingaande as zit.
Nou zijn die 2 bijna identiek, maar kan het kwaad als die verwisselt zijn? ik weet niet welke ik waar moet doen omdat ik geen exploded view heb van een 6 bak-schakelbak

Verder heb ik geen idee waar het aan zou kunnen liggen..

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved