Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1813 | Sven the man | 10-10-01?13:34 | Main Forum | 1393 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: Sven the man | Gepost op: 10-10-01?13:34 |
jaaaaah, wat een blijde dag vandaag ten eerste ben ik vandaag voor het eerst dit jaar blij dat ik naar school moest fietsen... toen ik daar mee bezig was kwam ik namelijk onderweg een rollerbank controle vlak bij school tegen hahahahaa, ik heb me echt kapot gelachen al die scootertjes daar en ik ben lekker op de fiets, dit was echt waar ik de hele week dat ik fietsend ben al op had gehoopt. Toen ik op school aankwam heb ik toch maar ff broske, die een half uur later op school moest zijn, maar ff opgebeld om hem te waarschuwen Ten tweede fietste ik later weer terug naar huis, hoor ik opeens een keiharde knal een een motor op een heel vreemde manier uitvallen. Ik kijk dus 8erom, zie ik zo'n kerel zun skutter midden op het fietspad stilzetten, hij springt er af en doet snel zun helm af kijktie onder zun plee... heheh begint ie opeens allemaaal van die gebaren te maken van "ik ben nie blij". Dus ik kijk nog eens goed... blijkt het dattie over een rechtopstaande tegel is gereden die dwars door zun blok is gerost ofzow!!!!! : |