Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1779 SPARKLE 7-10-01?20:05 Main Forum 243 2

Topicpost
Gepost door: SPARKLE Gepost op: 7-10-01?20:05
YESS, vandaag naar de final races in Zandvoort geweest met mijn broer (er zouden er nog meer meegaan maar die waren ziek ). Dus wij kregen al de kaartjes mee van iemand van mijn broer zijn werk, en wat waren het voor een kaartjes? JUIST, VIP-kaartjes!! HOEI!! Wij komen daar aan, werden we opgewacht door het Clio Team van Transscope en werden we netjes naar hun VIP-Room gereden (er reden trouwens ZEER GEILE MEIDEN ) en daar hebben we eerst ff wat GRATIZ gedronken, o.a. BIER, BREEZER, cola, sinas, koffie en er was ook cake, gebak, champagne, ananas () en meer van dat soort ongein. Maarjah, we warn al te laat voor de warming up van de Clio cup, dus we hebben gelijk naar de DTCC (Dutch Touring Car Championship) gekeken. Was echt vet, en die auto's maakte echt een vet bruut geluidje!!! Voor de rest hebben we nog de Formula Ford gezien (oelala), Alfa Trofeo (jezus wat een geil geluid) Alfa 156 cup (dit ging volgens mij het hardst) en de 2e race van DTCC. Er gingen trouwens heel veel wagens in de Tarzanbocht in de vaud en schoten zo het de grindbak in .
Een BMW 320i E46 (of E45...) had ook nog even zin om eens te kijken offie net zo hard achteruit kon als vooruit, hij werd dus op het rechte stuk schuin van achter geraakt, en spinde toen behoorlijk. En er reed ook gewoon een Honda mee!! Een Honda Integra Type R (DTCC) en toen alles was afgelopen (van 9 tot 5 uur) gingen we weer terug naar de VIP room, biertje gedronken en weer naar huis gegaan, HOEI!!!

Ow en Michiel, we kwamen ook nog door het mooie Heemstede (wat eeen kankerstad, een keer een evenement en gelijk duurt het een uur vvordat je erdoorheen bent.....)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved