Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
17778 | superior mt7 | 15-4-2004 19:00 | Main Forum | 1593 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: superior mt7 | Gepost op: 15-4-2004 19:00 |
ook ik heb er alweer aan moeten geloven.Ik werd net voor de grens van duitsland van de weg geplukt en moest weer 10km terug rijden naar het desbetreffende politie bureau. brommer op de rollerbank met benzine kraan dicht. ding haalde 1,5 kw voor dat ie terugviel en meneer agent dacht dat ie verzoop.Toen zeiden ze dat ik morgen terug moet komen voor technische controle en gingen ze em optimaal laten rijden om de boete vast te stellen. Dus ik maar eerlijk zeggen dat de benzine kraan dicht staat . Mevrouw agent noemde het bezeikerij dat ik xtra de benzine kraan dicht deed en wilde men geliefde mtje afnemen vanwege fraude!! dit is gelukkig niet doorgegaan en men brommer haalde iets over de 1,8 kw ...( kwam overeen met iets van 75 km per uur , (ik haal 85 in het echt op digiteller dus das wel fijn.) boete berdaagdt 125 euro , jammer alweer een boete maarja risico van het vak. En men brommer is half gaan detoneren omdat ie zo mega heet werd gereden. ( geen koeling) Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 15-4-2004 19:43 |