Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17743 Markos 14-4-2004 12:12 Main Forum 4535 85

Topicpost
Gepost door: Markos Gepost op: 14-4-2004 12:12
Ik heb weer eens een vraag. Na 2 keer lekker genaaid te zijn toen ik een brommer wilde kopen (ik zou een suzuki zr kopen, maar toen ik um zou ophalen reageerde die gast niet meer op mijn mails, en vorige week toen ik een of andere gare berini eko wou kopen, zou ik hem zondag ophalen, kreeg ik zondag smorgens te horen dat ie um al aan iemand anders verkocht had) ga ik het weer proberen
Dit keer een Suzuki TSX.[url[http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/JEK7PJU95C27/picserver.jpeg[/url]
Alleen wat mag zoiets kosten? Hij heeft al een hele lang tijd stilgestaan en die gast weet niet of hij lopend is weggezet. Hij zegt dat ie best veel compressie heeft en dat hij goed schakelt. Hij is volgens hem compleet op de 2 tankkappen en een dekseltje dat voor de koppelingshevel zit na.
Wat mag volgens jullie dit ding kosten? En dat dekseltje bij de koppelingshevel, kan je ook zonder dat ding rijden? En hoeveel kost zo'n dekseltje 2e hands ongeveer? en nieuw? (is dit trouwens gewoon de linker carterhelft?)

nou, ik wacht met smacht op jullie reacties

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved