Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17613 ecliptica 9-4-2004 20:34 Technical Forum 536 14

Topicpost
Gepost door: ecliptica Gepost op: 9-4-2004 20:34
Hallo,

ik heb pas eens op mijn MT5 een 70cc (imitatie) samen met een 20mm Mikuni er op gelegd.

Ik heb na de ontdekking dat er een 82 sproeier in zat, een 110, 120 en 125 aangeschaft, tot nu toe had ik met de 120 het beste resultaat.

Nu is mijn brommer-verstand niet al te hoog, maar toch, hier zijn enkele symptomen waar ik last van heb.

Kickstarten lukt niet, vaak aanrennen tot maarliefst 30 - 40 m, dan komt er 1x een vonkje, na enkele volgende meters komt dit langzaam op totdat hij eindelijk begint te lopen.

Regelmatig komt het na het afslaan voor, dat ik nog verder moet rennen, en hij uiteindelijk start met een heel dof geluid, na 10 m rijden spuit er een enorme hoeveelheid bruine zooi uit en komt het normale geluid terug...

Eenmaal rijdend, gaat de eerste versnelling vlak na het aanrijden nogal stotterig, maar eenmaal op gang, gaat dit vloeiend, ook de tweede versnelling komt hij makkelijk doorheen, wanneer ik echter doorschakel naar de 3e en 4e versnelling, komt hij ruim voor de powerband blijkbaar ''iets'' te kort. ALs ik mn gashendel verder openhaal valt ie terug, en als ik hem constant hou gaat hij rustig door met trekken, maar op een gegeven moment houd dat ook op.. Ruim voor de powerband..

Tenslotte valt hij bij een poging hem stationair te laten lopen al heel erg snel weg voordat de gashendel in de buurt komt van een lage stand..

Maar ja, na de Afstel-faqs te hebben gelezen komt eigenlijk alles voor..

- niet starten
- Bluhh geluid voor de powerband
- extreem veel rook
- veel gas nodig om hem stationair te laten lopen..

plz help, ik heb er geen zin in om mn oude rotte 50cc er weer op te leggen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved