Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17600 exelzor 9-4-2004 13:12 Main Forum 1929 32

Topicpost
Gepost door: exelzor Gepost op: 9-4-2004 13:12
Eergister laat ik ff me brommer buiten staan en het ging opeens zo hard regenen. Twinair zijknat, maar had ik niet gemerkt.
Gister moest ik dus met 40 naar school. Onderweg terug werk ik door alle auto's ingehaald opeens viel hij bijna uit. Ik wou aan de kant. kijk in de speigel en ja hoor. EEN motorwout. No problemo. Certi inleveren en mee naar de rollerbank.
Onderweg 2 x uitgevallen.
Toen hij op de rollerbank stond vroeg een "professional": "Heb je iets erop die ervoor zorgt dat hij minder hard gaat op een rollerbank?" Nee, hoor meneer de wout, Alleen gister had het beetje hard geregent.
Dus onze prof gaat ffe in de vrij, proberen om in de volle toeren te komen, moeab, niet hoger dan 6000. Wout was 10 minuten aan het proberen op de rollerbank overheen te komen.
FFe slippende koppeling, nope. Dan maar een afstandbedieningje. Nee, gaat ook niet harder.
Wat doet de hund dan, probeert hij van de 2 naar de 3 te gaan ZONDER koppeling. Ding slaat af. En gaat hij door. Dan gaat hij maar naast staan. Ikke:"moet er niet 75 kilo op" "Ow, ja. klopt. Was ffe testen" Dan maar wat anders proberen. Inmiddels was de temp.meter bijna op rood. Ik wijzen. "Ach, joh kan die wel hebben"
Eindelijk mocht hij eraf, zegt ie dan"ik vertouw het voor geen meter". Een of andere journalist komt toevallig langs en maakt even een foto. Misschien kom ik zelfs nog in de krant.

Al met al. helaas voor de idi, GEEN boete. En kan ik lekker verdercrossen volgende week

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved