Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
17454 | Darkranger2468 | 5-4-2004 14:22 | Main Forum | 965 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Darkranger2468 | Gepost op: 5-4-2004 14:22 |
Hallo, Ik liep al een tijdje rond met de gedachten om mijn brommer op te voeren en ging dit doen tot vandaag. Toen ik vandaag reed aan 50km/h vloog er een (oude) zak de voorangsweg op waardoor ik volop in de remmen moest!! De oude man was zo geschroken toen ik kwam aangevlogen dat hij gewoon in de midden van de baan bleef staan en hierdoor kon ik er onmogelijk rond! Ik volop in de remmen en bijsturen want alles begon te glijden en ik ben tot stilstand gekomen 15 cm (!!) van de auto. Je zag duidelijk benzine liggen over een afstand van 15m. Gelukkig ben ik met mijn brommer recht gebleven en is het enkel met wat remsporen en bezine op de baan gebleven. Maar nu is mijn vraag: toen ik stilstond met mijn brommer reed de auto gewoon rustig verder. Kan ik hiertegen klacht indienen zoals vluchtmidrijf. Ook heb ik door de plotse remactie () iets aan mijn koppeling want die piept nu enorm! Kan ik dit door hem laten betalen want het is eigenlijk zijn schuld dat ik volop in de rem moest!! miskien is dit voorval een waarschuwing voor anderen?? voor mij is het in ieder geval één!!!! zéér graag raad nog een detail: ik woon in Belgie Dit bericht is ge-edit door Darkranger2468 op 5-4-2004 14:23 |