Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17423 mb driver 3-4-2004 19:47 Main Forum 2831 44

Topicpost
Gepost door: mb driver Gepost op: 3-4-2004 19:47
jaah hoor het is er eens van gekome ben gistere voor ut eerst op de rollerbank geweest. ik was op weg naar ene paar vriende van me die 5 min verder op wonen dus ik er ff naar toe blaze rond een uurtje of 10 sávonds en jaah hoor rij ik de hoek om stan ze daar nouw komt er zo'n motor jood naar me toe van kom maar ff mee we zijn bezig met een controle nouw daar aan gekome papieren late zien je kent het wel nouw ff w8 er waren er nog 5 voor me nouw toen was het mijn beurt en deze jood wist wel hoe die moest schakele nouw hij met 8000 toeren over schakelen en toen trok die hem niet in ze 4 trug in ze 3 1.5 kw is niet naar me 4e versnelling gegaan egt wel beterr.
nouw ik in dat bussie zitten hij had er 1.2 kw van gemaakt en me lichten deden het niet en ik had geen helm op en ik had die gele stickers niet aan de zijkant nouw ff gelult met die gozzuhr wel aardige gast hij heeft al die dingen niet opgeschreven alleen die 1.2 kw dusse 95 euries vond ut wel mee vallen d8 egt ff dat ik hard de lul was.
mare als ik nouw nog een keer word aan gehouwe izzut dan zo dat ze hem in beslag nemen zoiets hoorde ik laatst een nieuwe wet ofzo?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved