Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17385 youp 1-4-2004 22:19 Technical Forum 1344 29

Topicpost
Gepost door: youp Gepost op: 1-4-2004 22:19
mn DT50mx is alweer dood... ff snel het zit zo... er zit een nieuwe condensator in en nieuwe contactpuntjes... het blok heeft origineel 5800km gelopen... hij wil nu wel lopen maar niet rijden >> hij stotterd als een gek... en dat is duidelijk de ontsteking... hij had het eerst ook al maar na plaatsing van nieuwe contactpuntjes (en afstellen natuurlijk) leek het verholpen te zijn... todat ik zo'n 5km er mee gereden had... precies het zelfde verhaal! hij slaat slagen over, hij ontsteekt dan te vroeg en dan te laat heel vaag is het...

afstelling van carburateur kan het niet aan liggen aangezien ik 2 verschillende carburateurs geprobeert heb met een ton aan verschillende sproeiers ed. ook de contactpuntjes heb ik op meerdere verschillende afstanden afgesteld... 0.35, 0.40 en 0.45 en bij allemaal loopt hij het zelfde... het lijkt alsof de ontsteking een eigen wil heeft gekregen ofzo... ook alle pakkingen enzo zijn intact... de cilinder is zo'n 100km oud dus daar kan het waarschijnlijk ook niet aan liggen... de uitlaat is ook open en het luchtfilter zit niet dicht...

ik ben momenteel ten einde raad... weet hier iemand wat ik aan moet pakken?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved