Ik word er simpel van
Paar weken terug lekker aan het touren om mijn tsx sloeg ie dus vast. Ja kut zo'n 80 cilinder heb je natuurlijk geen 2 liggen dan. Dus laten maken etc alles goed en wel dus kreeg ik het maandag terug. Alles er meteen opgezet, van rad tot uitlaat gewoon rijklaar. Kicken, deed niks. Mmm ja eens kijken of ie vonkt. Neej hij vonkt gewoon niet. Mooi klote dus, ging ik alles op mijn gemakje eens na lopen kwa electra. Licht zat er nog niet op dus dat maar meteen erop gefikst. Deed het niet, mmmm zekering was dus gesprongen effe andere erin gedaan en het licht werkte. Hoewel na 5min mijn achterlicht kapot sprong, remlicht werkte nog wel. Ik weer beetje prutsen nog steeds geen vonk (hele tijd getest met nieuwe bougie en een andere die zeker te weten werkt) Maar nu was ik bezig effe het contact te bekijken. Sprong de zekering weer, dus licht was weer weg. Zekering klapt er dus steeds uit. En nog geen vonk. Heb er 2 bobines opgehad niks mocht baten. Heb het zelfs geprobeerd met het contactslot eraf maar er vonkte niks. Dus wie o wie kan mij helpen ik wil rijden met dit lekkere weer.
|