Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17304 lafstafarian 30-3-2004 15:01 Technical Forum 1366 28

Topicpost
Gepost door: lafstafarian Gepost op: 30-3-2004 15:01
Ik raak een beetje gedemotiveert, ik ben nu al een half jaar bezig en nog steeds rijdt mijn brommer niet goed. Ondertussen al hoop geld aan uitgegeven. Ik heb al zoveel moeten kicken op mn kickstart dat nu mn complete voetsteunbalk is gebroken (maand geleden nieuw gekocht voor 27,50). Aanlopen geeft net zo weinig resultaat. Ik begin nu echt te balen omdat ik al de winter heb meegemaakt (al sleutelend) en nu eindelijk wat schakels zie rijden met beter weer, maar zelf niet vooruit kom.

setup:
70cc eurokit
mikuni 20mm extern
std. snel. uitlaat
K&N powerfilter

Mijn brommer start na stuk 30 keer kicken en valt na 10 seconden uit, ik heb de volgende sproeiers al geprobeerd:
mikuni 80 100 200
Keihin 90 96 100 110 115 125
Bij alle sproeiers kun je amper gasgeven omdat hij dan uitvalt. Er lekt bij elke sproeier olie uit de uitlaat en tussen uitlaat en cilinder. De brommer kan nooit warm worden omdat hij bijna niet aanblijft. Ik heb wel 1 keer kunnen rijden, maar toen stotterde de brommer als de hel. Bougies vonken de ene dag heel netjes, de volgende dag voor geen meter.
Het liefst zou ik em verkopen en opnieuw beginnen met een andere brommer, bij deze heb ik het gevoel dat het nooit meer lukt. Maar al mijn geld is al hierin gestoken en dat lukt dus niet .

Wie kan mij helpen nog vooruit te komen?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved