Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1730 Junkie XR 3-10-01?19:32 Main Forum 654 23

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 3-10-01?19:32
Ga nog ff naar m'n werk toe, staat er ineens op de trambaan een motorsmeris voor het stoplicht. En voor hem was het veel eerder groen dus dacht dat ie allang weg was. Rij ik evenlater rustig verder. Zie ik ze opeens met z'n twee-en een auto hebben klemgereden. Dus ik tuf er rustig langs. Volgende stoplicht meteen rechtsaf, links rechts links rechts links. Bijna bij m'n werk, heb toch het idee dat ik gevolgd werd, maar zag niks. Toch maar even stilstaan. En wat denk je. 5 seconden later komt er een motorsmeris langsrijden. En ja hoor. Stoppen die hond. Was zo'n ouwe gast. Begint erover dat ik rechtsaf door rood ree. Maar had gelukkig m'n motor wel al uit staan. Ik zoow, ja, sorry. Hij zoow: nou, als je voortaan dat niet meer doet en aan je snelheid denkt laat ik je gaan. En weg was ie. Echt vette mazzel, was trouwens de 26e keer dat ik werd aangehouden.

Tip: als je ooit een motorsmeris ziet. Blijf eerstkomende 5 minuten rustig rijden. Ook al denk je dat ie allang niet meer achter je zit. Je weet het echt niet. Hij heeft 3 minuten achter me gezeten en heb hem niet gezien. En opeens duikt ie op. En nog een tip: mocht je je gevolgd voelen, stap meteen van je brommer af en zet 'm op slot.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved