Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1729 | brommerpaul | 3-10-01?17:51 | Main Forum | 342 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: brommerpaul | Gepost op: 3-10-01?17:51 |
Hier zijn enkele uitslagen van de enquete die ik gehouden heb op dit forum. Er hebben 40 mensen gereageert. 1. De gemiddelde leeftijd nu is: 16 jaar en 8 maanden; 2. De gemiddelde leeftijd van je eerste brommer is: 14 jaar en 6 maanden; 3. De provincie Utrecht was niet vertegenwoordigd op dit forum, N. Brabant en N.H allebei 8 personen, gevolgt door Gelderland en Friesland met allebei 5 personen, Z.H 3 pers. Groningen, Zeeland en Overijsel allemaal 2 pers. De rest 1 pers. 4. 35 mensen zaten nog op school en 5 werkten er 5. sla ik over 6. Opvoeren: 30 mensen vinden dat het moet kunnen, 3 mensen zeggen nee en 7 mensen maakt het niet uit. 7. Ophogen: 15 mensen vinden dat het moet kunnen of vinden het mooi, 8 vinden dat het niet kan, en 17 mensen maakt het niet uit. 8. Hoeveel brommers heb je; Ik kwam uit op 1.89 brommer (hoe je dat wilt doen weet ik niet) 9. geen verrassing; 20 mensen hebben een MT, 5 een MTX 10 een MB 7 een NSR en nog vele anderen, 10. Gemiddelde cijfer voor dit forum is een 8.8! Dit was het dan, iedereen bedankt! |