Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1724 Junkie XR 3-10-01?00:31 Main Forum 728 17

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 3-10-01?00:31
Was ik daar net toch even bijna dood!! Kom net van m'n vriendin vandaan, lekker blazen, is een weg van 15 km waar je gewoon lekker aan 1 stuk door kan blazen. Rij de stad in, ben echt BIJNAAAA thuis. Rij ik zo over een vrij lange brede straat met tramrails, ree wel bijna op z'n top. Is dus zo'n bruggetje, en je ziet niet wat er achter dat bruggetje is. En na die brug stond een auto dubbel geparkeerd en daar weer na stond een auto wel gewoon in een parkeervak. En die laatste auto wil ineens wegrijden en keren, precies op het moment dat ik er langs rij ongeveer. Dus ik wijk vet uit naar links, en ree inmiddels op de andere helft van de weg, en die gast zag me nog steeds niet had ik het idee. En ik was al vet aan het remmen en raak dus zo in een slip. En slip echt gruwelijk schuin dus. Echt zoals een supermotard door de bocht gaat, en mis hem dus echt op een HAARTJE!! Aan het eind van die slip voelde ik 'm inene weer rechttrekken, en weet niet of dat komt of ik tegen die gast aanknalde met mijn wiel of dat het was omdat ik mijn rem losliet. Kijk morgen wel ff of mijn wiel uit balans is.

Als er op de andere weghelft een auto had gereden was ik daar tegenop geknald en was ik dood geweest!! Was echt freaky situatie, en het is echt veroorzaakt door die hufter die dubbelgeparkeerd stond!! Maar goed, we hebben het weer overleefd. En het houdt je scherp moet je maar denken.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved