Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17170 70malossi 25-3-2004 21:40 Main Forum 6687 114

Topicpost
Gepost door: 70malossi Gepost op: 25-3-2004 21:40
ik was net aan het replyen op dat toppic van chantal,maar nick heeft t gesloten(zonder t grondig te lezen volgens mij)
anyway.
ik heb wel wat te zeggen:
wat je er mee doet moet je zelf weten,en of t gesloten wordt maakt me ook niks uit,maar ik wil dit ff kwijt want ik erger mij hier nou al een tijdje aan.

de eerste week dat ik op t brommer forum kwam(jaartje of veel) geleden werd er al gezegd dat t niveua daalde (had niks met mij te maken btw,of toch niet veel )dr komen mensen en dr gaan mensen,dus ook nieuwe inbreng, dat houd t een beetje ge-balanced.
t enige is dat de echt ouwe rotten (ik,michiel,nick,jordi,seamen,sparkle,rene etc)
door werk,relaties,auto's etc minder tijd en interesse hebben om in brommers te investeren,en af gaan haken,en zo hou je over dat de gemiddelde leeftijd daalt.omdat er wel steeds ineens jongeren bij blijven komen.(tegenovergestelde van vergrijzing)
(kwisvraag!! = dat vergroening???????),en de wat ouderen langzaam weggaan.
nou wil ik niet beweren dat ik zo volwassen ben,maar je merkt het gewoon aan het gedrag.
iemand van 15,16,17 denk anders.

wat ik wil zeggen.
denk eerst een echt goed na voor je wat zegt.
is t zinnig wat ik zeg?wat wil ik eigenlijk zeggen?wat voor effect heeft het op iemand anders?
dat leer je pas met de jaren met veel en hard op je bek gaan.
ik wil niet iedereen over 1 kam scheren,maar denk eerst eens goed na voor je wat zegt.
en LEES wat er staat,en niet intrepeteren wat jij denk dat er zou staan.

wou ik ff kwijt.

Dit bericht is ge-edit door Nick op 25-3-2004 21:43

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved