Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
17161 Muerte aka Ozzy 25-3-2004 18:39 Technical Forum 1379 28

Topicpost
Gepost door: Muerte aka Ozzy Gepost op: 25-3-2004 18:39
Nou uh.. 'k heb dus een probleem, of eigelijk 3 problemen maar begin wel met de 1ste.

Eindelijk na 4 maanden zit me 2de nsr totaal in elkaar. Helemaal opgebouwd enzo, overal onderdelen vandaan gehaald. Dus ik was helemaal blij toen ze af was, maar toen wilde ik haar vandaag eindelijk starten. Dus ik me lens kicken, zonder succes.. Ach dan maar aanlopen dacht ik. Ik dus renne in de 1ste versnelling, koppeling los en dan... moet ik blijve renne om de motor een beetje te horen lopen maar ik hoor niet echt dat ie loopt of zo. Ohw en als ik de koppeling inknijp en wil stil gaan staan gaat ze uit, en als ik gas geef gebeurt er ook nix (tijdens het lopen in z'n 1) Dit vind ik dus nogal vreemd..

Nu het 2de probleem.. ik kan alleen maar in de 1ste en 2de versnelling komen. Wie iemand hoe dat kan komen? Het "bloempje" zit wel goed geloof ik. Als ik opschakel dan voelt het net zo alsof hij het pennetje wel aanraakt, maar net niet genoeg om hem verder te duwen. Gaat dit over als het blok loopt of moet ik ut weer openhalen?

En nu ook eigelijk nog een 3de probleem:
Me kickstarter lijkt wel lam of zow, heeft een vrijeslag van ongeveer 5 a 6 cm Hoe kom da?

Setup:
50 ori
18 mm carb (groot ik weet ut maar had nix anders)
onbekent merk uitlaat
ori filterzooi

Dit bericht is ge-edit door Muerte aka Ozzy op 25-3-2004 18:52

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved