Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
17061 | XDrag | 22-3-2004 23:21 | Technical Forum | 446 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: XDrag | Gepost op: 22-3-2004 23:21 |
Ik heb pas geleden een nsr gekocht. Hij remt opzich wel goed maar de schijf loopt aan en de remblokjes waren helemaal versleten. Het is nu gewoon ijzer op ijzer. Er zitten ook al strepen op mijn remschijf. Dus ik heb nieuwe remblokjes gekocht en wilde die deropzetten. Ik had de remklauw eraf gehaald en ik zag dat hij helemaal geroest was overal, ook leek het erop dat 1 van de 2 cilindertjes niet helemaal goed tegen de rembok aanduwd. Ik snap helemaal nix van die schijfrem (heb al veel gelezen hier over ontluchten enzo), maar ik moet hier toch wel wat aan doen... Kan iemand mij heel precies uitleggen wat ik moet doen, kan ik bijvoorbeeld die kabel erafhalen of loopt dan alle remvloeistof eruit? Ik kon ook al niet vinden hoe ik de remblokjes moest vervangen, ik denk dat je dan die 2 bouten los moet draaien die boven elkaar zitten maar op de onderste bout zit iets van een doorzichtig (hard) laagje, hoort dat? En als ik de remklauw uit elkaar heb en de roest wegschuur hoe kan ik hem dan het beste weer beschermen tegen roest? alvast bedankt |