Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16901 | Joscross | 18-3-2004 20:14 | Technical Forum | 763 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: Joscross | Gepost op: 18-3-2004 20:14 |
Mischien een beetje loos topic, maar mischien wel handig voor mensen die in de toekomst een malossi membraam gaan bestellen Het zit zo: Het membraam van me mt was een beetje gaar dus ik denk, laat ik een nieuwe bestellen Dus ik naar 50cc.nl en bestellen malossi 4 v. 32.38 Krijg ik vandaan dat membraam binnen, ik denk jippie, eindelijk 4 kleps membraam Dus het zootje van me cilinder af halen Wil ik dat malossi membraam er in doen PAST HET NIET ![]() Die klepjes die boven je membraam klepjes zitten komen tegen de bovenkant van de binnenkant van de inlaat Eigenlijk best wel niet logisch, een MALOSSI membraam past niet in een MALOSSI cilinder. Maargoed, binnenkort ff wat boorkopjes halen bij de gamma en die inlaat ff uitboren. Dus opzich niet echt een probleem ofzo, mits ik me inlaat ver genoeg kan uitfrezen. maar ok, had toevallig nog wat andere cilindertjes liggen, en ik denk ff kijken waar ie wel in past Athena 70-> Past niet Origineel mt-> Past niet 70 immi-> Past niet 70 malossi -> Past niet Ik denk dat ik maar ff een mailtje ga sturen naar malossi want ik vind dit wel erg vaag:S |