Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
1678 Junkie XR 28-9-01?17:46 Main Forum 1035 22

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 28-9-01?17:46
Nee, geile trek ventjes helaas, geen foto van m'n vriendin, maar wel van de auto die gister mijn hart heeft gestolen. Een Toyota MR2 welteverstaan. Het is een Vrij oude sport coupe van toyota met een 1.6, 4 cilinder, 4 kleppen per cilinder blokje. Hij is voorwiel aangedreven, maar het blok zit achterin. Hij heeft standaard 91 kw (121pk), maar met een dubbele sebring uitlaat zal dit wel ietsje meer zijn. De top is standaard 200, en trekt in 8,4 seconden naar de 100. Met die sebring uitlaat haalt ie ongeveer de 211km (met lampen omhoog, met lampen omlaag 214) en trekt ie het denk ik in 8.1 seconden naar de 100. Het is trouwens wel een tweezitter. Dus helaas, geen mensjes achterin. Maar goed, dat vindt ik niet erg, want daar heb ik een hekel aan, ik ben geen jonk cars chauffeur. Duur zijn ze niet, maar wel cool. Zoek er eentje met een targa dak (zeg maar semi cabrio). Misschien vindt je dit geen mooie wagen, maar heb er gister 3 in het echt gezien en dat heeft mijn mening echt wel veranderd!! Heel cool die motor achterin, en ook strakke details.

Hier nog wat bloedgeile foto's:










Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved