Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
16729 lafstafarian 13-3-2004 18:48 Technical Forum 2265 29

Topicpost
Gepost door: lafstafarian Gepost op: 13-3-2004 18:48
Ik reed vrijdag terug van school en onderweg viel mn MB opeens uit. Ik dacht dat ik het gaskraantje was vergeten open te doen, was ik niet. Ik probeer te kicken, lukt gewoon maar wil niet starten. Dus ik liep een stukje richting huis en dacht laat me weer proberen te starten en hij ging aan . Ik rij naar huis en dacht ik rij ff een stukje door om te kijken of hij nog goed rijdt en opeens valt hij weer uit.

Ik heb carburateur losgehaald, kdach eerst dat vlotterbak vastzat of sproeier verstopt oid, maar dat zat allemaal goed. Bougie bekeken, btje donker (niet zwart) en nat (komt waarschijnlijk gewoon door het proberen te starten). Bougie ff schoongemaakt en vonk gecheckt, vonkte goed. Dus ik weer proberen te starten en hij liep weer. Na 1 minuut rijden viel hij weer uit. Daarna heb ik em gewoon stil laten staan en ff binnen gaan zitten, toen ik terug kwam startte hij weer en ja hoor, na een minuut rijden voelde ik dat hij niet op mijn gas reageerde en ik liet dus gas los. Hij viel terug in toeren en dan uit. Als het een mengselprobleem was zou ik tijdens een stukje rijden bluuuhhhhh geluid moeten horen op het laatst, stotteren of anders hoog stationair draaien als ik mn gals losliet. Geen van die dingen had ik, dus geen afstelling.

Ik heb het gevoel dat de electriciteit zwak wordt als ik rij oid. Als de bougie gewoon zou stoppen met vonken zou hij in 1 keer uitvallen maar hij valt geleidelijk aan terug in toeren en uit.

Heeelp

edit:
ff setup erbij zetten

70cc Eurokit
16mm Mikuni sproeier 90 Keihin
K&N Powerfilter
Std. Snel uitlaat
vertanding: 14/45

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 13-3-2004 18:54

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved