Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
1668 | Eggie17 | 27-9-01?22:46 | Main Forum | 511 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Eggie17 | Gepost op: 27-9-01?22:46 |
Wow vet veel reacties big thanks alvast! Ik begin ff een nieuwe topic als jullie het niet erg vinden... Als het niet mag moet je het zeggen! http://24.132.20.228:81/showtopic.asp?id=1660&fid=1 Da was die topic over sneller gaan dan 60 Km/u en harder optrekken, dis niks... Mn setup: 50snel Cilinder (Nikasil binnenwand, volgens mij paiwai), orig carb 12 mm, orig luchtfilter (geen gaten) en een Standaard snel uitlaat (zo'n chromen ding). Was niet echt volledig dus hier de rest: -Snelle luchtslangen (Idd heb al snelle..) -Ontsteking staat gelijk met driehoekje op blok en dan ietsje naar rechts, niet volledig naar rechts. -Mn spruitstuk is iets van 15-16mm maakt dit uit? (Heb dus een 12mm carb) -Kheb sproeier 85 erin, bougie is mooi koffiebruin maar wel wat prut bij de demper van de uitlaat.. -Tandwielverhouding: 13-45 -En die hogedruk cilinderkop ga ik zeker ff over nadenken, hoor er veel goeie dingen over. En eeh uitbranden is niet echt een optie? heb er niemand over gehoord Maar kheb de demper uitelkaar gehaald en de gaatjes ontkoold, die gaatjes werden gelijk twee keer zo groot. Maar wat nou als mn bocht verstopt is? Die uitlaat ziet er al aardig oud uit, roest enzo.. Of kan dat haast nie?? Alvast bedankt guys ! |