Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
16669 *Richard* & *His... 11-3-2004 18:32 Main Forum 2026 44

Topicpost
Gepost door: *Richard* & *His... Gepost op: 11-3-2004 18:32
Dit is het 3de topic over rollerbanks
Ik zal vertellen hoe het mij is verlopen:

Ik reed rond 1 uur in Deventer met mijn Aprilia RS. ik stond voor een stoplicht. en wat gaf mijn rechter spiegel aan . !! Een motor agent. ik dacht !! BAGGER
en ja hoor hij ging naast mij staan. en vroeg om certificaat + verz. bewijs
ik laat het allemaal netjes zien. en zeg direkt tegen hem. '' ik weet niet of mijn aprilia het volhoud tot aan de rollerbank hij slaat iedere keer uit'' en toen wou ik weg trekken
(sloeg die uit..gna gna logisch als je de benzine kraan dicht draait. en bij het 1998 model. kun je dat goed doen en snel)

Dus ik sta stil. en begin te schelden op mijn brommer..en zo. zegt die agent zo '' Doe maar rustig hoor ik heb je niks gedaan'' maar ik moest toch maar even meekomen. 5 KM gelopen

Eenmaal aangekomen bij de rollerbank midden in de stad op het marktplein. kwamen er 4 agenten naar mij toe. vroegen ze waarom ik loop met men brommer. ik zo uitleggen dat ik hem nog maar net heb. en heel slecht start en dat ik hem net wou weg brengen naar de bromboer. toen zij die agent tegen mij zal best '' hij moet voor technische rechere '' ik zeg zo is goed hier heb je mijn sleutels . controleer maar. ik word echt ziek van dat ding.

na noch lang gescheld op dat ding. zij die van "` je komt geloofwaardig over'' dus je kunt hem menemen. ik zeg zo. bedankt. en nog naar wat geslijm ben ik naar huis gegaan.

ze zouden trouwens wel. als we je de volgende keer weer tegen komen. en je hebt weer zo iets . dan ben je het haasje.. jaja zei ik weet ik..

Hier nog een Foto !!! die ik snel met men Phone nam




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved