Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16618 | Ubermens | 10-3-2004 10:15 | Main Forum | 7234 | 159 |
Topicpost | |
Gepost door: Ubermens | Gepost op: 10-3-2004 10:15 |
Edit: Dat van de topictitel moet dus zijn: Ideëen ter verbetering van het forum. die '***' komen niet van mijn kant. Hier een topic waar men zijn/haar ideeën om het forum te verbeteren voor kan dragen. Post niet allemaal onzin maar kom met ideeën die realistisch en realiseerbaar zijn. Kom ook liever niet alleen met minpunten aan maar bedenk liefst zelf ook een mogelijke oplossing. Zelf heb ik drie verbeterpunten bedacht: 1. Kick-up van topics zichtbaar maken Als er opnieuw in een oud topic wordt gereplyed levert dat vaak veel ergernis op. Men krijgt dan meestal gezeik over dat het een oud topic is, terwijl als diegene een nieuw topic opent 'UTFS' voor zijn kop gegooid krijgt . Ook wordt er vaak veel loos gereplyed omdat men de kick-up niet ziet en replyed op de oorspronkelijke kwestie (de first post). Daarom vind ik dat als er in een topic bijvoorbeeld één maand of langer niet gereplyed is dat er dan in de first post een bootschap met KICK-UP door: ..... pagina: .. oid moet komen. Liefst in de vorm van een link zelfs, zodat men meteen kan zien waar en door wie het topic up-gekicked is. Ik denk dat dit veel ergernissen en geclosede topics zal voorkomen 2. Profileposts niet meetellen in de posts Spreekt voor zich lijkt me…… Ik denk dat het aantal posts toch (zeker voor de newbies) wel voor een ‘aanzien’ zorgt. Als mensen dus alleen maar onzin e.d. in profiles posten krijgen ze dus eigenlijk onterecht ‘aanzien’. 3. Search functie verbeteren Ergens in een topic had ik gelezen dat bij de search alleen in de eerste paar reply’s wordt gezocht, het lijkt me wel zo handig als dit wordt uitgebreid naar het hele topic. Ik weet niet of Nick al bezig was met het verbeteren van de search maar ik zet m er voor de zekerheid maar ff bij. Verder vind ik het dus echt een top forum Dit bericht is ge-edit door Ubermens op 10-3-2004 10:31 |