Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16617 | stokerrr | 10-3-2004 9:27 | Main Forum | 4379 | 36 |
Topicpost | |
Gepost door: stokerrr | Gepost op: 10-3-2004 9:27 |
Hallo, Ik heb net mijn honda sfx 70cc enz enz verkocht en een tomos a3 gekocht... nou heb ik een vraagje of eigenlijk meer een stelling en wil jullie reactie... Ik wil hem verzekeren als snorfiets... (zit een oranje plaatje op... hij gaat gewoon 45... Maar ik wil hem iets langzamer laten lopen. Mijn versnellingsbak is erg gaar geloof ik, als ik hem aanzet (loopt stationair) dan pakt hij hem afetoe, als ik iets meer gas geef dan staat hij gewoon stil, en als ik nog meer iets gas geef dan rijd ik gewoon weg, ik geloof trouwens dat hij bij 20 mijn 2e versnelling pakt... als ik hem af wil voeren is het dan een idee om de 2e versnelling een kleiner tandwiel te geven??? zoja? hoeveel Mm/tandjes/inch (weet niet waarin dat gemeten word)... nou zijn mijn vragen dus: Waar zit het framenummer? Hoe voer ik hem af, van 45 tot 30 kmph..??? En hoe maak ik mijn versnellingsbak weer normaal?? Ps: Ik ken een scooter van top tot teen, maar heb van een brommer eingelijk geen verstand... het zou helemaal top zijn als je je antwoord stuurt naar mijn email adres... stokerrr@hotmail.com |