Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
16428 | youp | 3-3-2004 23:04 | Technical Forum | 1904 | 35 |
Topicpost | |
Gepost door: youp | Gepost op: 3-3-2004 23:04 |
het zit zo... ik heb mijn dt en ik heb nogal wat uren in de schuur gezeten tevergeefs proberend hem af te stellen... alle mogelijke afstellingen die je kan maken met een 12mm mikuni carb en een 16mm yamaha carb + 74, 85, 90, 96 sproeier draaien op het zelfde uit... hij loopt stationair... hij loopt heel mooi op de choke... maar zodra je gasgeeft valt hij weg... de setup is als volgt : 60cc import cilinder import std model uitlaat met std demper 16mm carb (das de bedoeling dus) voor de rest is hij standaard... ik heb de voetpakking, de membraanpakking en spruitstukpakking vervangen... ik heb nog 1 idee waar het enigszins aan zou kunnen liggen... het membraan... 1 van de 3 plaatjes gaat niet 100% dicht... ik dacht dat het niet zo veel uit zou maken aangezien de druk in het carter (normaalgesproken) hoog genoeg zou moeten zijn om dat plaatje dicht te drukken... verder is de rest van de afstelling in de carburateur: stationairsproeier 41 choke sproeier 17(?) oja gister reed hij met de 85 sproeier en 16mm carb nog +-35... hij houdt alleen op een gegeven moment op... klinkt als een auto die je in de toerenbegrenzer jaagt.. zo extreem hapert ie dan... (vandaag hebk die sproeier + carb niet meer geprobeert) iemand enig idee waar het aan kan liggen? Dit bericht is ge-edit door youp op 3-3-2004 23:05 |